شرکت فرزین دکور با عرضه محصولات و لوازم پرده های فانتزی و کلاسیک ، بیش از 20 سال در عرصه دکوراسیون داخلی حضور فعال داشته است . این شرکت با عرضه انواع پرده زبرا , پرده زبرومن , پرده شید ترک در طرح ها ورنگ های مختلف پیشتاز در عرصه ی تزئینات در سراسر کشور می باشد. هدف اصلی شرکت ،ارائه محصولات با تنوع بسیار بالا و متناسب با سلیقه های مختلف می باشد تا شما مشتریان عزیز با هر سلیقه ای بتوانید لوکس ترین ها را برای منازل و ادارات و... خود انتخاب کرده واز کیفیت محصولات ما ابراز رضایت فرمائید. پرده هاي زبرا يا همان دبل شيد نسل جديد پرده هاي فانتزي و لوكس ميباشد پرده ي زبرا به دليل تنوع بالا در طرح و رنگ و همينطور قيمت مناسب جايگاه ويژه اي در منازل و ادارات پيدا نموده. شركت فرزين دكور جزو اولين شركت هاي توليد كننده زبرا و شيد در ايران ميباشد كه باارايه انواع پرده ي زبرا و شيد با عالي ترين كيفيت قصد دارد تا رضايت مشتريان را جلب كرده و خدمتگزار تمامي مردم باشد .
ورودی فضای ارتباطی ما بین دنیای بیرون و آشیانه گرم و نرم شما است . در این مکان است که افراد و انرژی های داخل و خارج دکوراسیون  داخلی می شنود. از نظر فنگ شویی در وردی دهانه خانه است زیرا انرژی  (چی) ، ( انرژی حیاطی مکان ها) پس از ورود از در بلافاصله در تمام اتقا ق ها پراکنده شده است و در زندگی اشخاص جریان می یابد. توجه ویژه به ورودی اصلی هر خانه و مجتمع مسکونی الزامی است. ورودی اصلی خانه را نباید  به انبار و محل نگهداری اشیای اضافی تبدیل اضافی تبدیل کرد ، اسانسور ،راه پله ها و راهروی ساختمان باید روشن و ازعرض  کافی برخودار باشند . دقت در کیفیت پوشش کف راهرو ها ، پوشش دیوار ها و نوع روشنایی آن ها هم بسیار مهم است. ورودی داخلی نیز باید تا حد امکان وسیعف روشن و خلوت باشد تا انرژی ( چی) بتواند بدون محصور شدن  وارد شود و آزادانه حرکت کند. بنابراین از گذاردن رخت آویز برای آویزان کردن لباس در این فضا خوداری کنید .
مگر این که آنها را داخل کمد یا گنجه مخصوص این کار جای دهید . کفش ها نیز به همین تریتب در جاکفشی چیده شوند .
انتخاب رنگ دیوارها
دکوراسیون داخلی :
انتخاب رنگ مناسب برای فضای آپارتمانی به خصوص آپارتمان های با متراژ کم بسیار مهم است . رنگ ها از نظر درخشندگی و شفافیت انواع مختلف دارند که بهترین انتخاب رنگ های روشن با درخشندگی و شفافیت زیاد است .اصولا رنگ های روشن باعث می شوند که فضا بزرگ تر به نظر آید و هر چه شفافیت و درخشندگی آن بیشتر باشد به دلیل انعکاس نوز فضا زنده تر به نظر میرسد. دکوراسیون داخلی یکی از رنگ های مناسب آپارتمان رنگ استخوانی روشن است، به علاوه بر داشتن شفافیت و روشنی با بیشتر رنگ های  وسایل منزل هم نشینی دارد و کمپوزیسیون را ایجاده می نماید . جهت ایجاد تنوع در رنگ می توانید در قسمت  دیوار اپن آشبزخانه از مصالح سنگی با رنگ های متنوع استفاده نمایید .
ششه قانون اساسی دکوراسیون :
 رابرت فراست، شاعر فرانسوی آمریکایی، معتقد است ( خانه همان جایی است که وقتی قرار به آن برگردیم ، همه اجزایش آدم را به سمت خودش می کشد ) سویه های معنوی را اگر کنار بگذاریم، قطعا یکی از این اجزایی که  آدم را به سمت خانه اش می کشد، سلیقه ای است که در چیدمان اجزای خانه به کار رفته است. این چند قدم را بردارید تا به یک دکوراسیون مطلوب و در عین حال شخصی دست پیدا کنید دکوراسیون داخلی :
1- از نصب تابلوهای کوچک روی دیوار های بزرگ اجتناب کنید. با این کار هم از ارزش اثر هنری کم میشود و هم دیوار خانه کوچک به نظر می رسد. تابلو های هنری باید دو سموم پهنای دیوار را پوشش دهند تا بشوند آنها را یک عنصر دکوراتیو به حاسب آورد .
2- اگر می خواهید دیواره های اتاق مرتفع به نظر بیاید، از چندید تابلو عمومی در کنار هم استفاده کنید. اگر دوست دارید دیواره های اتاق تان پهن و طولانی به نظر آید، چندین افقی را در کنار هم قرار دهید .
3- نورها می توانند روی رنگ ها هم تاثیر بگذارید بای مثال، نورهای زرد مقداری گرما و زردی به رنگ اضافه می کنند. در مقابل ، نورهای سفید باعث اضافه شدن کمی رنگ آبی به دیگر رنگ ها می شوند .
4- قبل از انجام رنگ آمیزی نهایی، از علاقه تان به رنگ مورد نظر مطمئن شوید شاید .شاید بد نباشد که در آن در جای کوچکی امتحان کنید و زمانی که از شدت روشنی، تیرگی و یا درخشندگی رنگ اطمینان حاصل کردید آن را برای کل دیوار ها به کار ببرید. بهتر است رنگ را در همان نوری انجام دهید که بیشترین زمان را با آن سپری می کنید .
5- استفاده از تابلوهای نقاشی به هماهنگی و زیبایی خانه بسیار کمک می کند، ولی به هنگام نصب این تابلوها  باید در نظر داشته باشید که در ارتفاع بالاتر و پایین تر از حد تعریف شده قرار نگیرند. حد تعریف شده نص تابلوها در حقیقت همان میانگین قدر افراد بزرگسال خانواده است، دکوراسیون داخلی یعنی در فاصله ای ما بین 158 تا 170 سانتی متر از کف زمین ، اگر قصد دارید مجموعه ای تابلو ها را روی دیوار به نمایش گذارید میتوانید این دامنه را به 130 تا 158 سانتی متر گسترش دهید .
6- اگر می خواهید اتقاق ها بزرگ از حد واقعی به نظر برسند، از رنگ های روشن و درخشنده استفاده کنید .بر عکس اگر فضای وسیعی در اختیار دارید و میخواهید که کوچکتر به نظر  برسد رنگ های تیره به کار ببرید .