پوششی زیبا برای پنجره

شما برای پوشش پنجره های خود از چه سبک پرده ای استفاده می کنید؟
مهمترین هدفتان از انتخاب و خرید پرده چیست؟
آیا فقط قصد دارید از ورود نور به خانه جلوگیری کنید یا برای گرمتر کردن خانه در فصول سرد پنجره هارا می پوشانید یا اینکه اولویت اولتان حفظ حریم شخصی است.
البته همه ی این عوامل بسیار هائز اهمیت است اما قطعا زیبایی دکور منزلتان هم بسیار مهم است. پرده شید رومی از نسل پرده های جدید است که همه ی خواسته های شما را برآورده می کند.
یکی از ویژگی های منحصر به فرد پرده شید رومی که تقریبا هیچ یک از نوع پرده ها این ویژگی را ندارند.
این است که می توانید هر طرحی که دوست دارید روی پرده شیدروم چاپ بزنید حتی اگر اهل نقاشی کردن باشید با چند ابزار ساده مثل قلم مو و رنگ اکرلیک می توانید پرده منزلتان را نقاشی کنید.

پرده رومن شید

پرده رومن شید که با نام دیگر پرده رومی هم شناخه می شود، در واقع نام رومن از شهر رم ایتالیا گرفته شده است.
در طراحی داخلی این پرده نماد عشق و محبت می باشد.
پرده شید رومی از چند جهت برای اتاق خواب بسیار مناسب است زیرا نسبت به اغلب پرده ها بسیار ارزانتر است.
علاوه بر این در صورتی که تمایل به حفظ حریم شخصی خود دارید میتوانید به عنوان پرده زیر کار از آن استفاده کنید و یک پرده ی حریر جلوتر از آن نصب کنید.
که علاوه بر زیبایی بیشتر اتاق خواب شما به عنوان عایقی در برابر نور و صدا عمل می کند و دید بیرون از خانه را کاملا محدود می کند.
البته پرده ی شید رومی برای سایر قسمت های خانه نیز بسیار زیبا و کاربردی است.
همچنین در محل کار خود میتوانید پرده ی شید رومی را متناسب با رنگ های موجود در فضا ست کرده و یک دکور ساده و شیک داشته باشید.
همان طور که می دانید هماهنگ کردن طرح پرده با مبلمان یکی از راه های جلوه بخشیدن به دکوراسیون نشیمن شماست، و باعث قشنگ تر شدن فضای خانه می شود.
و می توانید طرح پرده شید رومی خود را با پارچه رو مبلی یا کوسن خود هماهنگ کنید و ظاهر منحصر به فردی به فضای داخلی خود ببخشید.
علاوه بر آن این انتخاب شما می تواند ظاهر منسجم تری به فضای داخلی شما ببخشد.
پرده شید ها یکی از بهترین گزینه ها برای دکوراسیون آشپزخانه ها محسوب می شود، چرا که به راحتی می توانید آن ها را برای داشتن نور مطلوب تنظیم کنید.
با کمک آن ها چهره دکوراسیون داخلی خود را منحصر به فردتر تزیین کنید.